1. sep. 2013

FRESH START - billedestrøm

Hold da op! Bloggen er her stadig, det var da utroligt. Jeg vil forsøge at starte på min blogskrivning på ny, da jeg lige havde en lang periode med stress på alle fronter. Nu er det et nyt skoleår og et nyt kapitel i mit liv der folder sig ud, så jeg er faktisk glad og klar på hvad end der byder sig!

Den største opdatering i mit liv lige pt. er, at jeg er startet i 3.g, hvilket føles helt vildt underligt. Det er jeg da slet ikke gammel nok til! Hov, det var man så alligevel, og 3.g'ere er ikke lige så store, som man engang gik og troede. Jeg glæder mig til det her år! 

Sidst men ikke mindst, på fredag rejser jeg til Malaga som en lille kompensation for, at jeg var alene hjemme hele sommerferien. Så kommer jeg hjem og rejser så til Dublin en uge senere med min klasse. Livet er godt lige pt, desuden er det officielt den første efterårsdag idag, og det er altså også lidt spændende!

Mange kys
Christine Miranda

























































Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv