29. apr. 2013

update


Okay, jeg vil være en lille smule ærlig og sige, at der er en del ting der lige pludselig arbejder imod mig. Derfor er jeg super stresset for tiden, faktisk så meget at jeg føler mig handicappet og ude af stand til at gøre noget som helst. Laver ingen afleveringer, ser mine veninder hver dag - lyder overskueligt men det er det desværre ikke, når man inderst inde godt ved, at man burde sidde med hovedet begravet i musikteori-bøger og lave smukt uudførligt jazz-arrangement i Primus. 

Anyhow. Jeg er rigtig fraværende for tiden, og jeg håber i kan leve med, at jeg ikke har lyst til at gå i detaljer med hvem, hvorfor, hvordan. Karma har fat i den forkerte, men hun er vist ikke helt overbevist selv. En god ting er dog at jeg er begyndt at lave rigtig meget mad! Laver lækker middag hver aften til min far, da hans kæreste lige er flyttet ud, og selvom det r lidt tragikomisk, så nyder jeg at være produktiv på i hvert fald dén front.

Sidst men ikke mindst - MIN iPHONE BLEV STJÅLET I LØRDAGS. Yes, så derfor har jeg heller ingen billeder at smide op, men har fundet et gammelt et fra arkivet.

kyskys til jer
Christine Miranda


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv