1. apr. 2013

20 sandheder

Jeg skriver en gang imellem lidt om mig selv, men ærligt så er det tit, at jeg fanger mig selv i at fortælle lidt for glansbilledeagtigt om mig selv. Idag får i nogle af de grumme sandheder om mig, nogle ting jeg altså ikke kan løbe fra, selvom jeg ville ønske, at jeg hele tiden og altid var et stort og rummeligt menneske.......................... hihi

Jeg har hentet nedenstående fra mine to yndlingstumbr's i hele verden - What Should We Call Me? og How Do I Put This Gently?.

Sandhed #1:

Sandhed #2:

Sandhed #3.

Sandhed #4:

Sandhed #5:

Sandhed #6:

Sandhed #7:

Sandhed #8:

Sandhed #9:

Sandhed #10:

Sandhed #11:

Sandhed #12:

Sandhed #13:

Sandhed #14:

Sandhed #15:

Sandhed #16:

Sandhed #17:

Sandhed #18:

Sandhed #19:

Sandhed #20:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv