21. jan. 2013

Post-fødselsdags taknemlighed

Jeg har været lidt for sløv til at skrive herinde på det seneste, men der har simpelthen været så mange happenings og arrangementer, at jeg slet ikke har fået trukket vejret og tænkt på bloggen. Jeg havde en virkelig dejlig fødselsdag her i sidste uge, ja faktisk den beste jeg nogensinde har haft. R, N og E havde balloner og hundredevis af flag med i skole, som de noget så kært overraskede mig med. Jeg blev helt glad i maven, over at jeg har så mange virkelig tætte venner i min klasse. Jeg fik nogle rigtig lækre gaver, bl.a. et par sølv/glimmer Billi Bi biker-støvler, lidt make-up, et super lækkert Becksöndergaard tørklæde samt 3000 kr til min Pragtur i vinterferien. 

Jeg er virkelig taknemlig for alt hvad jeg har og bliver ved med at få, i form af kærlighed og hengivenhed fra mine nærtstående. Det har desuden været en konstant fest siden november af, og vi var da også ude og lave rav i den på min torsdags-fødselsdag. Kan godt love jer, at vi var bombede fredag morgen, kl. 8 til Historie om merkantilismen. 

Til sidst vil jeg gerne sig tak til Sally for at gøre min fødselsdagsmorgen til den rareste i lang tid. Kyskyskys.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv