18. dec. 2012

Morgengrød

Jeg er blevet totalt forelsket madbloggen Anne Au Chocolat. Først vil jeg lige sige, at hele hendes madunivers (primært noget involverende chokolade... klager ej) er helt vidunderligt for sådan en madelsker som jeg. Bloggen er ikke fancy eller pimpet op med alle mulige gadgets, men den består derimod udelukkende af helt enestående og kreative opskrifter m. tilhørende madbilleder. Jeg er altså fan...

Nå, men kilden til dette indlæg er faktisk hendes seneste indlæg, nemlig om morgengrød. Jeg elsker grød men har ikke formået at være særligt kreativ gennem tiden. Anne har lavet nogle kombinationer, som jeg aldrig normalt ville have turdet at kaste mig ud i, men jeg får helt lyst til at købe alt muligt underligt tilbehør efter at have kigget på hendes indlæg. Billederne er super fin, så dem har jeg tilladt mig at låne hertil:

Kys 









Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv