16. dec. 2012

DIY møtrik-smykker

Hej med jer!

Nu kommmer bloggens første - og med garanti sidste - DIY projekt. Jeg prøver jo at holde bloggen lidt mere original haha, men nogle gange henfalder jeg også til noget, som der er set 40000 gange på andre blogs. Anyhow, min søde papsøster/fars kærestes datter, Tiki, er lidt mere kreativ end jeg, og da hun lavede en møtrik-halskæde til mig, blev jeg helt henrykt og måtte med det samme selv igang! Jeg har desværre ikke en step-by-step guide, men den ved jeg, at man kan finde på en masse andre blogs. Derimod har jeg en lille collage med billeder af den første halskæde. Jeg sælger dem for 100 kr. stykket, mens armbånd sælges for 60-75 kr. - alt efter hvor mange møtrikker man vil have på.

Håber i har det skønt! 

Kyskyskys
Christine Miranda


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv