1. dec. 2012

CRAVE YOU

Hej kæreste læsere

Jeg er tilbage på bloggen igen, sådan nogenlunde, efter 8 dages tiltrængt pause. Jeg er back on track, har faktisk sjældent følt mig så ovenpå og overskudsagtig, gældende i mange forskellige sammenhænge, og så er jeg begyndt at indspille igen samt spille musik med nogle dygtige (og flotte) musikere. 

Billederne er fra lidt forskellige småting, desværre har jeg dog ikke fået taget nogle billeder til MGP på Aurehøj. Det er så øvøvøv, for jeg lover på spejderære, at i aldrig har set så stor en discokugle, som den der blev hængt op over scenen på AU. Minimum halvanden meter i diameter, så er man godt dækket ind med funklende glitter-love, glitter-lys og dans til hele natten!

Jeg får virkelig lavet nogle fede ting for tiden, derfor er jeg så glad! Tror jeg i oktober-november 
mistede lidt af mit fokus på de rigtige ting, men nu er det tilbage, og der er pludseligt mange spændende, up-coming projekter ift. mit liv/skole/musik. Juhuu!

Crave You - Flight Facilities (arbejder på et cover af den)







Kys og kærlighed
Såe det sagt.
Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv