20. nov. 2012

WRAP ME UP

Nu er det jo virkelig ved at blive så koldt, at det ikke er sjovt længere. Selvom jeg ikke er meget for det, så har jeg været nød til at indse, at min lille, sorte læderjakke ikke kan klare alt, selvom vi har været igennem meget sammen. Nå man så ikke vil give sin højest elskede læderjakke sparket for vinteren, så må man tænke i andre baner... strik. Jeg har surfet rundt på diverse netshops og sider med vinterstrik og cardigans, og da jeg faldt over Second Female's hjemmeside, blev jeg helt ekstatisk over alle de dejlige, vamsede, varme striktrøjer, der bare ventede på mig.

Jeg har udvalgt et par stykker, og det håber jeg, at i kan klare, selvom dette jo ikke er en "modeblog" :)




Kys kys

Såe det sagt.
Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv