3. okt. 2012

THE PERFECT FITTED JEANS

Kære søde læsere, hej igen!

Kender i det, når man bare har så svært ved at finde bukser, der sidder pænt, er behagelige, passer i ben samt i hoften, og holder ind på formerne?

JEG HAR FUNDET LØSNINGEN! De perfekte bukser er lokalieret i Gina Tricot, modellen er Lisa og prisen er 300 kr. De er så dejlige at have på, og så er de tilpas højtaljede, uden at det bliver for meget. De findes vist nok i flere farver, men jeg tog den gode basisfarve sort, så bukserne er mere all-around. Faktisk vil jeg sige, at jeg generelt finder de fedeste, bedste bukser i high-street butikkerne - og så er det jo kun en bonus at priserne er lave.

Jeg har ikke lige taget nogle billeder, da outfit-billeder ikke er noget, som jeg normalt bruger her på bloggen. Jeg følte dog stærkt for, lige at dele min nyopdagede bukse-skat med jer, så andre kan få glæde af dem! Billederne er lånt fra bloggen www.shopaholicsisters.dk, men farven er bare en anden.



kys kys
Såe det sagt.
Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv