7. okt. 2012

I WANNA MAKE YOU HAPPY

Jeg kan ike huske, om jeg har nævnt det før, men for maaaange år siden begyndte jeg for alvor at udforske musikkens verden. Det første band jeg begyndte at høre - omkring 6. klasse - var The Kooks, og jeg var simpelthen så forelsket i forsangeren. Nu, næsten 11 år efter, er jeg begyndt at høre bandet igen, og det er virkelig bare det dejligeste, indie-poppede musik, der går lige i hjertet på mig! 

Af en eller anden uforklarlig årsag har jeg et ømt punkt for denne sang, der er på deres nyeste album, Junk Of The Heart. Så sød og dejlig. Jeg havde forresten en meget voldsom elevfest på Aurehøj igår, så jeg har ikke haft overskud til at tage nogle billeder. Derimod kan i få et billede af mig, der blev taget af min mor her forleden.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv