26. sep. 2012

RESULTATER

Hej sødeste læsere

Jeg har jo som sagt forsøgt at ændre min livsstil de sidste på uger. Jeg har været på De Danske Vægtkonsulenters kur, hvor man sigter efter at kunne overføre det til hverdagen - der lægges altså vægt på variation og "plads til alt - med måde" konceptet.

Jeg har nu holdt en pause på 3 uger, fordi mine resultater skuffede mig, og jeg ikke lige følte så meget for, at gå til endnu en skuffende kontrolvejning. Det har åbenbart virket, for da jeg startede på kuren for 6 uger siden, vejede jeg 67,2 kg. Da jeg blev vejet her tidligere idag var min vægt nede på 61,6! Det er altså 5,6 kg på 6 uger, hvilket jeg synes er rigtig fint trods drukture og andre dumme synder. Jeg er altså glad og inspireret idag, så jeg har allerede nu visioner om mange flere sunde mad-indlæg her på bloggen i fremtiden. Når nu vi er ved mad og slanke-universet, så er min slanke-favorit lige pt. denne nemme ret: omelet med krydderurter, avocado og græsk salat. Yum!


Som sædvanligt får i en bunke virkelig tilfældige billeder fra ugens løb (og lidt fra rodebunken), da jeg ikke har fået uploadet til min computer. Desuden er der ret mange ego-billeder af mig, men det er jo faktisk noget, som der ikke er så meget af her på bloggen alligevel, så jeg håber det går. Jeg har arbejdet med et lækkert billedredigeringsprogram, som har sat sit spor på billederne!








Nyd aftenen, drik lidt the, hør Bon Iver og gem dig under dynen med din computer; det er mine bedste råd til en god onsdag aften a la Christine Miranda.

Såe det sagt.
Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv