28. sep. 2012

PRAHA 2013

Hej igen!

Sikke jeg spammer med blogindlæg for tiden, men det er nok meget godt, at jeg lige kompenserer for alle de gange, jeg har forsømt bloggen. Jeg sidder lige midt i den mest hardcore musikteori time, men jeg vil prøve at skrive et kvalificeret indlæg alligevel, trods stressfaktor og max-koncentration rettet mod tavlen.

Jeg skal til Prag i vinterferien! Det er en tur, der arrangeres for Aurehøj, men vi - pigerne og jeg - arrangerer vores egen tur, hvor vi flyver derned og bor i en lækker lejlighed med køkken, fjernsyn, internet og placering midt inde i byen. Det bliver så fantastisk, og jeg skal nok opdatere med info om lejligheden og planerne for turen. Hvis i selv har været der, så skriv endelig hvor der er fedt at være, eller fx hvis der er et fantastisk coffeehouse, som jeg bare MÅ besøge.

Kys, jeg vil græde videre over musikteori på A-niveau

(her er lige et rart billede af mig (th.), Mia og Caro (tv.) fra en tur på "Emmeren"/Emmerys)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv