13. sep. 2012

OH SWEET HOLIDAY

Nu sidder der sikkert nogle på den anden side af skærmen og tænker "ferie? det er torsdag!". På Aurehøj har vi simpelthen bare været så heldige, at alle lærerne er taget på tur til Island - altså har vi fri onsdag, torsdag og fredag. Det er så lækkert, man får nået nogle småting, som man ellers ikke lige har overskud til. Så står jeg så sent op, at jeg lige så godt kan stryge forkosten og spise en overdådig slankebrunch i stedet: to stk. brød m. cheddar, 100 gr. fromage frais/skyr m. ristede havregryn (i multisød/naturlig sukkererstatning) og en lille frugtsalat. Det er slet ikke så svært, som jeg havde forventet - altså det at være på kur. Jeg har vænnet mig til spisevanerne, og man lærer med tiden at variere og gøre hver dag kulinarisk anderledes og spændende. Alt i alt, jeg har det ret godt, og så har jeg glemt at fortælle, at når jeg taber de første 5 kilo, så får jeg 3000 kr. Jeg har virkelig tøjkrise, så det skal blive godt med lidt ekstra penge i lomme.

Derudover er jeg i gang med at planlægge en weekend-tur til Hamborg med nogle dejlige piger. Nanna har som sagt fået kørekort, så vi skal køre i bil derned og feste hele weekenden. Jeg glæder mig! Dog er mine lommer efterhånden ret pressede, da jeg ovenikøbet skal spare op til Prag med Aurehøj i vinterferien. All those expensive dreams..

Jeg håber i har det lovely! Her er lige et par "stemningsbilleder"/madbilleder fra ugens løb. Kys og kram






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv