8. sep. 2012

NYT JOB - og den kedelige hverdag

Kæreste læsere

Der er sket noget godt og nyt for mig - jeg har fået nyt job! Det er på den super lækre nyåbnede restaurant Signatur på Kgs. Nytorv - link -, og jeg glæder mig rigtig meget til at komme igang. Jeg tog med mine veninder Sally og Clara hen for at hjælpe lidt til med åbningen i torsdags, da de begge også har fået job, men jeg indrømmer, at jeg gjorde det for job-muligheden. Det virkede jo tydeligvis, så nu arbejder jeg der altså. Konceptet er gamle, danske smørrebrød i moderne udgaver, og selvom jeg endnu ikke har smagt maden, så siger billederne på hjemmesiden jo alt om kvaliteten - yummm!



Udover mit nye, dejlige job, så kalder hverdagen stadig på min opmærksomhed, desværre. 2.g er i fuld gang, lektierne strømmer ind, og jeg har allerede afleveret 5 afleveringer. Det er hårdt, men jeg kan mærke, hvordan mit overskud er eksploderet, efter jeg er begyndt at spise så sundt. Desuden får jeg gjort alt en dag før i stedet for at vente til deadline, hvilket gør at jeg ikke stresser så meget. Det er alt i alt en rigtig god start på 2.g, og jeg har faktisk sjældent haft det så godt.

Her kan i se hvor hårdt jeg har det med forfærdelige musikafleveringer:


Såe det sagt.
Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv