17. sep. 2012

Moments of impact

Hej kæreste venner.

Jeg sidder herhjemme med tæppe, Yogi the, høj musik og en masse pladder-romantiske tanker. Jeg synes jo ikke, at romantik er så fantastisk, da det let kan virke opsat, falsk og iscenesat. Dog må jeg efter laaange snakke med en god veninde konkludere; jeg er en sucker for romantik. Fuck. Jeg har simpelthen brug for min daglige dosis kærlighed, om det er på film, i musik, tragisk, sukkersødt, storladent eller totalt urealistisk (det er romantik jo for fanden altid). Så sent som igår måtte jeg sætte The Vow på for 3. gang, alene af den grund, at jeg bare hungrede efter en happy ending lovestory. Jeg er sørgelig, men for fanden - den film rammer mig så hårdt, haha, altså nu er Channing Tatum jo også bare en lille bitte bonus... 

Anyhow, i filmen snakkede fortælleren om "moments of impact". Det er sådan et fint begreb, sødt men vel også rigtigt nok. Alt hvad vi gør har konsekvenser, og det er mærkeligt at tænke på. Jeg vil ikke belemre jer med en lang historie a la "tænk-hvis-mine-forældre-ikke-var-taget-til-den-samme-fest-dengang-i-1975", så istedet vil jeg bare efterlade lidt stof til eftertanke (jeg er nok den eneste der kan reflektere så lang tid over så små ting). 

Kys og kærlighed til jer

Christine Miranda


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv