3. sep. 2012

Emma Stone

                                                                          Hej læsere


Jeg skriver faktisk ikke så tit om mine små idoler eller celebrity crush, men nogle gange er det bare så befriende at tænke på uopnåelige kendisser eller fantastiske skuespillerinde, mens man prøver at slippe væk, bare et øjeblik, fra den grå virkelighed. 



Dette indlæg skal altså dedikeres til sjoveste, sejeste, mest fantastiske Emma Stone. Ih, hvor jeg elsker hende og alle hendes film! Hun er på ingen måde bange for at spille kikset, og hun er bare så sød i alt hvad hun gør. En film hun spiller med i, som jeg især er vild med, er Easy A - jeg tror jeg kan græde mig selv i søvn af grin til den, og så er det også så dejligt, at hun ikke er en eller anden gudesmuk Megan Fox-type men rent faktisk ligner en almindelig pige. 



Jeg har været lidt rundt på youtube og diverse billedesider for at finde nogle af hendes bedste øjeblikke til jer:








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv