9. sep. 2012

A TRIBUTE TO... C.B.

CARRIE BRADSHAW
Sex & The City

Ja, idag vil jeg gerne hylde en af de bedste - om end fiktive - personligheder i kvindeverdenen. Ikke fordi hun er et bedre menneske end mange andre, men fordi hun er så ærlig og reflekterende. Jeg er ikke selv helt vild med hendes modeverden, for det kan hurtigt blive så overfladisk, men jeg er helt vild med, at hun er. En anden lille bitte detalje er hendes vanvittige klædeskab, som jeg ville dø for - fyldt med Christian Louboutin, Vivienne Westwood, Chanel, Prada, Miu Miu, Diana Von Furstenberg og alle de andre venner. 

Carrie Bradshaw er fantastisk og en kæmpe inspiration for mig.























Såe det sagt.
Christine Miranda

1 kommentar:

  1. Love,loooove it!!Great post honey!;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    SvarSlet

Blog-arkiv