24. sep. 2012

2.M på Aurehøj

Jeg er så heldig at gå i 2.m på Aurehøj! Det er en virkelig blandet klasse, alle er søde og rare, og jeg kan ikke hold eud at gå en dag uden at kramme minimum halvdelen af dem.

Vi skulle lave en tegning til årsbogen, og dygtige Rosa Z lavede en helt fantastisk karikatur på alle i klassen. Det er i sandhed talent, åh så flot! Masser af ros og m'er kærlighed til hende. Her kan i se den flotte tegning, hvor jeg er nr. 2 fra venstre, 2. række. Top nice at hele AU nu ved, at jeg crusher på min idrætslærer Thor.



Derudover er jeg lige kommet hjem fra Sverige-friluftstur med klassen. Vi var i Ätran, literally verdens r*vhul, men det var super hyggeligt trods regn, tvivlsomt byliv (haha) og alt, alt, aaaalt for mange udmattende sportsaktiviteter og teambuilding.Jeg er glad for at være hjemme igen, spise ordentlig mad og kunne styre mit fysiske aktivitetsniveau selv...

Da jeg kom hjem, fuldstædig smadret til atomer, opdagede jeg, at Malk De Koijn skulle spille til fredagsrock i Tivoli, så jeg måtte naturligvis afsted igen - hvilket på daværende tidspunkt vitterligt føltes som en fysisk umulighed. Koncerten var fantastisk, og jeg tog på bar med nogle venner efter. 

Min søster, bror og jeg var forresten ude og drikke cocktails og køre i cykeltaxi sidste weekend. Fandt et rart billede af min søster og jeg på facebook, here you go:



Alt i alt en virkelig afslappet og god weekend. Nu har jeg det egentlig ret stramt i Studiecentret over danskstil og Carsten Jensen, så smutter igen.

Kys og kærlighed

Såe det sagt.
Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv