19. aug. 2012

Tilbage til Aurehøj

Hej søde læsere!

Sommeren er jo først lige kommet til Danmark, og hold nu op hvor er det lækkert. Idag siges at blive den varmeste dag i hele den danske sommer, så jeg forbereder mig med solcreme, en vandflaske med på farten og en luftig kjole. Jeg har haft nogle lidt pressede dage på det seneste, da jeg har været introelev på mit gymnasium Aurehøj, men det har da uden tvivl været så lækkert ikke at skulle møde til timer og tænde for hjernen igen efter en lang sommerferie. Jeg har selv gået og frygtet for 2.g, den stigende mængde afleveringer og niveau forskellen, men jeg holder hovedet højt og glæder mig faktisk til at komme i gang igen. Introdagene var fantastiske, og det var helt surrealistisk ikke at være blandt de små, nye og nervøse 1.g'ere. Jeg har taget et par billeder fra de sidste par dages forløb, bl.a. 1.g'ernes ankomst med balloner og live-band der spillede Beverly Hills-temaet på repeat i 45 min.


Lækker sund slankemad a la mig:

Forresten er der kun 75 gr. kogte nudler i en kæmpe omgang wok, så det er ikke meget!


Porcherede æg på salat og røget laks m. grillede squash



Introdage på Aurehøj:


Live-bandet bestående af søde drenge:


Velkomstkomitéen til 1.g'erne:



Lækker dag hjemme hos mig med pigerne:

De anede ikke jeg havde en båd i baghaven. De blev ellevilde, hahah:


Love you, skønne piger!



Vi tog en dukkert:



Jeg er glad, fordi jeg er sammen med dejlige piger:




 Fest i dyrehaven!



Og aftensro's-the til da jeg endelig havde fred derhjemme!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv