13. aug. 2012

Nye (slanke)boller på suppen + update


Kære læsere og sødeste forbipasserende

Jeg har truffet et valg idag, som jeg kommer til at leve med i forhåbentligt lang tid fremover. Jeg har nemlig tilmeldt mig De Danske Vægtkonsulenter og skal altså i gang med at ændre min livsstil. Det betyder nok, at jeg i starten vil være temmelig gnaven (hæhæ) over, at jeg intet sukker eller pizza eller McDonalds-søndags-fråd kan slippe afsted med længere. Man er jo til kontrolvejning en gang om ugen, og der skal man helst have tabt sig omkring et kilo. Anyways, jeg har fået en lille slanke-kogebog med hjem, da jeg nogle gange har lidt svært ved at være kreativ med mad uden nogen form for kulhydrat eller specielt meget fedt. Det bliver spændende, og jeg håber virkelig på at kunne lægge nogle opskrifter ud med lækker, sund mad a la DDV // Christine edition, hæ...

Lige nu sidder jeg med ny-vasket hår og farve på både bryn og vipper - enten ligner jeg en topmodel eller en hulemand i morgen. Det bliver interessant at se, jeg håber lidt på det første. Jeg har desuden fået nogle nye sager, deriblandt en fantastisk, baby-blød, grå sweater, en ny, klassisk, chanel-inspireret  †en masse lækkert undertøj der MATCHER - er nu overskudsmenneske med matchende undertøj og supermodel-vipper og -bryn. Ha, kom an modeuge, jeg er klar!

Sidst men ikke mindst har jeg lige været ovre og besøge mine to veninder på fyn sammen med Elisabeth og Natasha. Alle de gamle Broadway-piger samlet, åh det kunne ikke have været bedre! Tog et par billeder fra en festlig aften, da vi skulle fejre at Luna fyldte 18 og Nanna bestod alt og nu er med kørekort! Big guuurl..

Her er min seneste uge i instagram:


 

3 kommentarer:

  1. Hej Christine!
    Hvor er de pæne armbånd mon fra?
    Lækker blog.

    - Agnethe :)

    http://agnethebirkelund.blogspot.dk/

    SvarSlet
  2. Hej Agnethe! Tak for din kommentar, armbåndene er fra det lækre mærke Hultquist. De har lige pt 50% påsæt i deres butik i Illum. Man kan finde så mange fine til ingen penge :)

    SvarSlet

Blog-arkiv