14. aug. 2012

Lidt om hår

Ih hvor jeg altså bare må erkende, at jeg har en kæmpe fetich for langt, flettet elverhår. Hvis jeg kunne, ville jeg vokse mit hår dobbelt så laaaangt, og så flette lange, fine fletninger i det. Min veninde Natasha har et temmelig fantastisk alternativ med hendes eget hår, der også bare er langt og smukt, og så er det, at jeg bliver et legebarn. Her forleden fik jeg æren af, at flette hendes hår, og da det var første gang jeg prøvede at lave franske fletninger, synes jeg at resultatet blev tilnærmelsesvist elveragtigt. I kan se billeder af det nedenfor. Forresten har jeg selv været til frisøren...... Er blevet klippet 10 cm og fået en masse lyse striber. Det er sommerligt og lækkert, juhuuuuuu!



Og her er jeg før og efter frisøren:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv