25. aug. 2012

Det vigtigeste

Hej søde læsere

Jeg har tænkt lidt over bloggen og dens indhold for tiden. Jeg synes den er blevet lidt kedelig, ift. hvad jeg oprindeligt ønskede med den. Jeg er blevet blind for inspiration i hverdagen, og jeg føler ikke, at bloggen inspirerer hverken mig selv eller andre. Derfor vil jeg gerne prøve, at gøre mig mere umage med at tænke over indlæggene.

Her får i lige noget musik og nogle billeder der inspirerer mig for tide. I har sikkert lagt mærke til, at det kredser meget om natur og naturlighed, for det er jeg helt fascineret af. Især det billede med far og barn - smukt.

Kys og tak
Såe det sagt.

Space In My Heart - Bernhoft

Tabt Mit Hjerte - Marie Key

Michicant - Bon Iver

Colorblind - Counting Crows


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv