30. aug. 2012

At sætte sit aftryk

Hej kære læsere

Jeg har jo efterhånden lært ikke at savne efterskolen så meget, da mit hoved er optaget af gymnasiet, lektier, afleveringer, 2.g standarder og så alt det dejlige og sjove, som der jo også kommer med i købet. Dog fik jeg lov til at skrive et indlæg, måske nærmere en hyldest til efterskoleåret, inde på Humbles hjemmeside, hvilket jeg virkelig er glad og spændt over. Jeg er så bange for at blive glemt i mængden, for det er jo sådan, at der hvert år starter en ny årgang, men efterskolens betydning for mig bliver ikke mindre af det, og det er bare ikke til at bære, hvis man ikke får sat et eller andet aftryk på Humble. Det har jeg lavet om - i hvert fald for lidt tid -, for mit navn er officielt på deres hjemmeside nu, sammen med min efterskole-oplevelse. Tak for det, det betyder en verden for mig!

I kan læse indlægget her, der kommer nye billeder hurtigt, hvor jeg er på, og hvor der er øjeblikke, der for mig har været blandt de hyggeligeste og rareste.

I skal bare gå ind her (link) og læse mine ord. De er i sandhed lige fra mit efterskolehjerte.

Kys og kærlighed

Såe det sagt
Christine Miranda





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv