16. jul. 2012

Roskilde Update / part 1

Dette indlæg er af en eller anden grund blevet udgivet for sent, men nu få i det altså alligevel!

Hej mine sødeste læsere

Jeg var, som tidligere nævnt, på Roskilde Festival med nogle venner fra Aurehøj. Jeg levede livet med dåsemad, Gringo Nachos, øl og musik, og jeg har sjældent følt mig så snasket som den sidste dag på Roskilde. Det var dog det hele værd, og Roskilde-tilværelsen er så dejligt ukompliceret. Jeg har malet med graffiti, spillet diverse øl-spil og været med til mosh pits, og så har jeg taget et par billeder af nogle små gode øjeblikke til jer. Af musik har jeg været så heldig bl.a. at opleve mine to yndlings; Mac Miller og Bon Iver. Ih hvor jeg bare ikke kan sætte ord på, hvor mindblowing de to koncerter var. Jeg håber i selv nyder jeres sommer, og få oplevet en masse! Jeg har selv tænkt mig at lave absolut ingenting for at loade ordenligt til 2g efter ferien. Alt vel kære venner!

Kys og kram

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv