21. jul. 2012

Når man ikke ved hvilke ord man skal sætte sammen..

Jeg har det egentlig temmelig godt for tiden, det kom jeg lige til at tænke på. Ikke fordi jeg er i livets opturs-fase, men fordi jeg bare sådan går rundt og har en okay mavefornemmelse. Jeg plejer ikke at være direkte personlig her eller komme med udybende kærlighedserklæringer til andet end mad og mine hunde (lyder sørgeligere end det er, haha), men altså det må vel være rart engang imellem at lære "bloggeren bag"at kende en lille smule i hvert fald. Jeg vil ikke nogle steder hen med dette indlæg, men nogle gange bliver jeg bare inspireret til at skrive et eller andet. Det er på sådanne tidspunkter, at man burde skrive noget meningsfyldt, jeg burde i hvert fald, men så ved man alligevel ikke hvilke ord man skal sætte sammen, for at skabe noget lidt større end bogstaver på hvidt.

Aftenens inspirationskilder:

Radiohead - "Motion Picture Soundtrack"

og filmen "Christiane F"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv