4. jun. 2012

LÆSEFERIE KÆRLIGHED

Jeg er stadig single, ja, men derfor har jeg jo stadig massere af god kærlighed at aflaste på fx. hjemmebagte cup-cakes eller Twilight-marathon. Jeg har haft den bedste weekend og nydt at der nu kun er en eksamen og et par årsprøver tilbage, før jeg for alvor kan smide hjernen ad H til og opføre mig som en abekat i sommer-vejret. Her får i bl.a. noget af det fantastiske musik der er med i Twilight: Breaking Dawn Part 1. Det er i sandhed dejlige indie numre, og den musik-ansvarlige fra filmen skal have så meget credit for at have taget original og spændende musik i brug, frem for hvad der ellers ville ligge lige til højrebenet i sådan en tøset, kliché-præget, kærligheds-film. I får også lige nogle billeder af de semi-hjemmebagte cup-cakes med på vejen (semi fordi det er en bage-pakke fra Netto), og ellers bare en lille rodebunke af billeder der inspirerer mig midt i mit forfærdeligt pinlige, kærlighedssyge state-of-mind.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv