3. maj 2012

BLIND FAITH

Kender i det, når det eneste man egentlig har lyst til, det er at stå på bordet og danse med sine bedste bekendskaber og overdrevet musik i ørerne? Det er sådan jeg har det lige nu. Jeg kan slet ikke holde ud, at det kun er onsdag aften, og at hele min weekend er afsat til gammel-elev-dag (selvom dette også er fantastisk skønt) og diverse pendlinger mellem Fyn, Langeland, Sjælland og Tåsinge. Det koster jo så sindssygt mange penge at besøge sine venner rundt om i landet, og desværre rækker kærlighed ikke hele vejen. Dog vil jeg nyde en lille fest med mig selv, og dele lidt af den med jer. Her får i nemlig nogle fantastisk sjove, gode og vilde fest-sange, så onsdag aften bliver bare en lille tand mere ophidsende:

Blind Faith - Chase & Status ft. Liam Bailey


Rolling In The Deep (Tom Buster & Kidzoy remix) - Adele

Champagne Showers - LMFAO ft. Natalia Kills


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv