23. mar. 2012

TIVOLI

Jeg elsker Tivoli, det gør jeg virkelig. Det er det mest magiske sted på jorden, og så er det jo endnu mere fantastisk at jeg lige er blevet gen ansat til endnu en forrygende sæson. Jeg tænkte på, at jeg ville dele den bedste Tivoli nyhed med jer, hvis nu i ikke havde hørt om det; Musikugen. Det er simpelthen sådan, at der hele sommeren vil være musik hver dag i tivoli på en masse små scener. Sådan her ser den ud:

Mundo-mandag
Tirsdags-timen
Karma-onsdag
Torsdags-selskabet
Fredags-rock
Lørdags-swing
Familie-sømdag

Tag ind og tjek det ud. Jeg glæder mig specielt til mundo-mandag, da det kommer til at betyde lækker folk & world musik hver mandag. I kan finde mere info på www.tivoli.dk.

Håber i har det godt!

Kram
Såe det sagt
Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv