17. mar. 2012

SPRING BIRDS

Jeg har brugt hele dagen på Rytmisk Musikkonservatorium sammen med mit band. Det var virkelig lækkert, og vi spillede noget musik, som vi aldrig ville have valgt selv. Bl.a. spillede vi "The Look" af Metronomy, som er at finde herunder. Så er jeg begyndt at små-planlægge en udflytning! Min far skal flytte fra sit fantastiske, men overdrevet gigantiske Townhouse inde ved Operaen ved kanalerne, da det er alt for dyrt for ham efter finanskrisen, og det betyder, at han flytter op i sommerhuset i Hornbæk. Det var egentlig meningen, at jeg skulle flytte med, men jeg har brug for, at have tid for mig selv, så jeg får højest sandsynligt et stort værelse i hans lejlighed på Åboulevarden inde i byen. Det bliver så fantastsisk, og så bor der også nogle andre studerende, så jeg får sikkert en fest dér.

På billedet ses mig og de skønneste piger fra min klasse, siddende udenfor på årets første, rigtige forårsdag med øl og søde drenge.





Kys og kram

Såe det sagt.
Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv