9. mar. 2012

NEW TIMES

Jeg har gjort noget lettere drastisk i forhold til blogging. Jeg har lukket min egen blog ned, sådan at jeg kan blogge ordentligt og helt herinde. Det glæder jeg mig til, for så kan i få alt det gode for jer selv her på bloggen. Hæhæ!

Jeg håber i har det skønt, for det har jeg. Jeg er lige pt. hjemme hos min far og skal snart spise middag med mine to søstre, og så skal jeg mødes med min skønne medblogger Elisabeth og Natasha her i aften. Jeg har forresten boet hos Natasha hele ugen, da min far er i Malaga og besøge nogle venner. Dette her er bare lige for at give en lille update, for jeg har været lidt sløv til at blogge på det seneste!

Jeg har ikke fået taget nogle billeder, så her får i bare et photobooth-billede fra gårsdagen. Det beskriver rimelig godt vores indstilling til fysikprøve, AT-uge og tusindevis af afleveringer.

Kram
Christine Miranda


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv