1. mar. 2012

LUKAS GRAHAM X JOE AND THE JUICE

Jeg var jo som sagt til Lukas Graham koncert igår. 

DET VAR SÅ VILDT!

Jeg var derinde med mor, to søstre og deres veninder og deres mødre. Dog gik der lidt for meget tøsesnak i den, så jeg fandt en veninde og hendes veninde på balkonen i Vega, hvor der var stemning og god udsigt. Koncerten var så hyggelig, festlig, fræk, varm og kærlig, og da Drunk In The Morning kom på brød folket ud i fællessang og jubel.

Havde faktisk glemt alt om koncerten indtil min mor ringede, så jeg fik ikke pakket kameraet ned om morgenen desværre. Så mødtes jeg også med en veninde og hendes to søde veninder, og de fik absurde rabatter på Joe And The Juice, da de har gode kontakter. SKØNT!

Ha' en fest. Jeg smutter nu.

Såe det sagt.
Christine Miranda



Billede fra tilfældig google

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv