31. mar. 2012

DELICATE

Jeg har virkelig fået indviet påsken på en perfekt måde med gode Tivoli-kolleger til kick-off, fantastisk godt foredrag med Chris McDonald om livsglæde og stress, fredags-bar og derefter til til fødselsdag på cocktail-bar med søde folk. Påskeferien tegner sig allerede godt. Nu venter jeg på min roomie fra dengang jeg gik på efterskole, og jeg glæder mig som et lille barn til at se hende. Det er så svært at få set hinanden, når man ikke engang bor på den samme ø. Imorgen tager Elisabeth og jeg endelig til Humble (vores gamle efterskole) for at spille til deres galla med Jamiroquai bandet. Det bliver fortryllende og helt vildt at være der igen, og vi skal nok fortælle lidt om aftenen når vi er hjemme igen. 

Jeg hører så meget rar musik for tiden, og især er jeg vild med Damien Rice. Her kan i høre hans fine nummer; Delicate. Så fint.



Såe det sagt.
Christine Miranda.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv