3. feb. 2012

XX RYTMISK AFTEN PÅ AUREHØJ XX

Jeg spillede til Rytmisk Aften på Aurehøj med et af de bands, som jeg er så heldig at være med i. Den smukke pige ved min side, med det endnu vildere hår, er Natasha fra Elisabeth's og min efterskole. Hun er vores bedste veninde (ud af flere dejlige piger derfra), og det var en sand fornøjelse at synge den med hende. Det gik faktisk rigtig godt, men vi plejer aldrig at være nervøse - fordi vi er så vant til at optræde -, og denne gang var vi røde i hovederne og røv-hamrende-nervøse! Det gik dog, jeg tror de dygtige musikere fik redet nogle af de små bloopers. 

Anyways, vi har tænkt os at fortsætte med nogle frække numre a la denne her; Brown Sugar, som vi er i færd med at spille på billedet. Sig endelig til hvis i kan komme på et nummer, der vil få bukserne til at falde ned ved første hede akkord!

Hvis vi tager billedet fra venstre side: Rasmus, jeg, Markus, Natasha, Tobias og Oliver.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv