24. feb. 2012

SONGS FOR AFTER A BAD DAY

Kender i det, når man egentlig er ret glad, men af en eller anden årsag har en ustyrlig lyst til at høre en masse stille, halv-melankolske eller bare emotionelle sange? Jeg har det lidt sådan, selvom jeg er glad og tilfreds og fryder mig over mit liv på mange måder!

Jeg tænkte, at jeg ville give jer en lille smagsprøve på, hvad jeg kan lide at høre på sådanne tidspunkter:

A REAL HERO af college ft. electric youth

NIGHT TRAIN af amos lee

I FALL IN LOVE TOO EASILY af chet baker

ARE YOU HERE af corinne bailey rae

HOLOSCENE af bon iver

THE GARDENER af the tallest man on earth

REWIND af paolo nutini

THE WOLVES ACT I & II af bon iver

OLD PINE af ben howard


FIX YOU COVER af laurids kagekor m. Elisa og jeg

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv