5. jan. 2012

torsdags hej

Hej blog-babes

Jeg kommer lige med et lille torsdags-billede her, for der sker så mange ting i mit liv fortiden, så jeg har på ingen måde overskud til at tage en tur med mit kamera eller skrive den store roman herinde. Jeg håber i dog stadig hænger ved, og så vil jeg tillade mig at sige på Elisabeths vegne, at hun også har en del ting at se til for tiden, så hun er heller ikke super-duper aktiv herinde.

Anyways, jeg sidder pt. og spiser wok fra WOK ON ved Storkespringvandet. Det smager fandme bare for godt, namnamnaaaam! Og lige til sidst, jeg er gået i gang med mit eget, lille kage/dessert/cupcake projekt, men da mit kamera var til reperation, så fik jeg ingen billeder taget ): De blev så lækre, blåbærcupcakes med vanilje frosting og chokolade frosting. You want a piece? Kan jeg godt forstå, HAPS!

Kramkram
Såe det sagt.
Christine Miranda


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv