8. jan. 2012


Hej bloglæsere! 
Jeg har haft en intet mindre end SKØN weekend. I fredags var jeg ude og spise sushi og havde fri bar med 6 søde piger (godt nok ikke det på billedet, som er fra min sidste aften med min veninde før jeg skulle starte på efterskole for godt et år siden) og så tog vi i byen, på the beach og så marie optræde. SÅ dejligt at se alle de søde inkl. to skønne drenge fra efterskolen som havde aflagt os visit for weekenden. 
Tidligt lørdag morgen, tog jeg toget til Odense for at holde hyggelig 18 års fødselsdag for min søde kæreste Thomas med 10 af hans rare venner. Pisse sjov aften med de 10 drenge, overmængder af sprut, quiz, skattejagt fra to af hans venner og dansende fulde. 
Nu vil jeg tage et bad og så for en gangs skyld sove tidligt. 
Håber at I alle har haft en sød weekend!  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv