17. jan. 2012

BIRTHDAY// - JULE-FLASHBACK//KAGER

JULEN 2011

Dramatisk jul i år, no doubt about it. Dog fik jeg, i min iver efter at tænke på noget andet, gang i kagerullen til d. 24. Hold nu op, jeg bagte så latterligt mange småkager, hvor jeg brugte Claus Meyer opskrifter set på nettet. Jeg er jo helt vild med at bage - muffins, cupcakes, lagkager, småkager og egentlig næsten alle former for desserter faktisk? Jeg er så vil med det, at jeg rent faktisk for nyligt erhvervede mig to nye kogebøger - hhv. "Blomsterbergs Lækkerier" og "Kongerigets Kager" af den fantastiske stjerne-konditor Mette Blomsterberg. Hun har en lille the/kage café på Glyptoteket, hvor man kan få helt fantastiske små hapsere og en lækker latte. 

Jeg håber, i har det skønt, og at i holder denne modløse og grå Januar-måned ud. Kram hinanden en ekstra gang, hold nu op hvor det hjælper på så meget, selvom det lyder som en utrolig kvalmende kliché. 

Mit Kamera er som i ser oppe og køre igen, så jeg knipser løs og prøver at blogge min. en gang hver 4. dag med mine egne billeder.

Her kan i se nogle snap-shots fra julens bageri, og så får i lige en alt for lækker sang med her eftersom det er min fødselsdag, hæhæhæ:








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv