24. jan. 2012

B-DAY P.1 // SUSHI IN MY MOUTH

Holdte den mest fantastiske og skønne fødselsdagsmiddag med nogle alt for lovely piger. Jeg kunne ikke forestille mig en sødere aften, og pigerne gav mig simpelthen de fineste gaver : en meget fin og minimalistisk sølv-ring fra pico, en f-ing lækker guld collar-necklace (kort og chunky halskæde), et ret sødt kort og sidst men absolut ikke mindst - EN BILLET TIL TOWER OF POWER! Jeg er lykkelig. glæder mig til at funke den med nogle gode veninder og det fantastiske, fede band. Bl.a. Elisabeth her fra bloggen har også en billet til dén koncert, så vi kan skrive et lille fællesindlæg om oplevelsen.

Anyways, her får i et par billeder fra aftenen. Jeg bestilte sushi til pigerne, men lavede selv cupcakes til dem - tro mig jeg er stadig stolt over dem.

Dagens visdomsord: Søde piger, god mad, hvidvin = succes.























Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv