10. dec. 2011


Et lidt mere personligt indlæg fra mig. 
Lørdag d. 3 december, blev en af min kærestes og venindes tætteste venner, Magnus, ramt af et tog og døde på stedet. Han kom fra en gymnasiefest og havde drukket alt for meget alkohol. Hans venner prøvede at hjælpe ham, men han var så langt væk fra fornuften, så han stak af fra dem og det resulterede så i at han lagde sig til at sove imellem skinnerne. 
Jeg har kendt ham i et år og haft skønne, sjove og skøre oplevelser med denne dreng. Han blev kun 17 år og har beriget så manges liv på sin vej. Hvis I vil, så klik ind på linket og støt hans pårørende, og vær med til at hjælpe andre unge der skal reddes fra at stå i samme situation.

Denne situation har fået mig til at tænke på at det er så vigtigt at passe på hinanden og at alkoholen aldrig må tage så groft over, at der ingen fornuft og tanke er i ens hoved. Jeg håber virkelig at sikkerheden og opmærksomheden på sådanne situationer kan forbedres så dette aldrig vil ske igen.
Hvil i fred, kære Magnus. 

// Elisabeth

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv