28. nov. 2011

UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD 
Hold da magle jeg har meget travlt for tiden og har derfor været lidt fraværende her på bloggen. Godt at søde Christine holder den godt gående. 

Jeg håber at I har haft en skøn weekend og første advent! Min weekend har været fantastisk med efterskolefest i Odense, tur til Musikefterskolen i Humble og se alle de nye elever og deres adventskoncert.. sød weekend! 
Lige nu skulle jeg egentlig lave rigtig mange lektier, men lectio.dk er sørme nede og helt umulig at arbejde med..... Så jeg tror bare at jeg vil se dårlig tv hele aftenen og sove i min bløde seng meget tidligt. 
For øvrigt. Jeg glæder mig så meget til december selvom at det bliver en mærkelig følelse når det ikke er på efterskolen.. men den skal helt sikkert nok blive fyldt af hygge, varme og kærlighed en hel måned.

Adventskys og varme 
Elisabeth




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv