21. nov. 2011

ok glad

Kender i det, når man ser noget smukt, og man bare MÅ have fat i det lige med det samme? Man kan bare ikke vente en dag eller to, næh nej det skal være pronto. Sådan har jeg det altid. Både med kærlighedslivet og med de materielle goder. Jeg ved ikke lige, hvor super fedt det er at skrive om mit indre følelsesliv og andet gøjl lige her i dette ellers dejlige forum, så i får bare den anden version: igår aftes sad jeg for fornøjelsens skyld og kiggede på sko på diverse netshoppingsider. Nu er der så bestilt et par flotte, rå og lækre sko hjem til moi, og jeg er ok glad! No further details, men jeg ville egentlig bare dele følelsen med jer. Jeg er simpelthen så utålmodig, det er forfærdeligt.

Håber at i ellers nyder das Leben, for det gør jeg da i hvert fald. Bortset fra lige i dette øjeblik hvor jeg aller mest har lyst til at lukke munden på min mor med ståltråd og tang, fordi hun absolut skal diskutere med alle og enhver og hidse sig op, når man ikke er 100 % enig. Åh gud.

Her er et billede af skoene, fordi jeg ikke havde andet at poste idag:

FLOTTE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv