8. nov. 2011

THE KOOKY NIGHT

Som Elisabeth løftede sløret for - eller i hvert fald prøvede på det -, så var vi jo til The Kooks koncerten her d. 4. november. Jeg tro godt, at jeg kan sige på hendes og mine vegne, at det var en fantastisk sjov og vild koncert! De spillede alt for fedt, og så er det faktisk endnu federe live end på pladerne. Godt nok var der nogle ufattelig belastende svenskere, der ikke havde den fjerneste respekt for med-lytterne, og så skal jeg da være den første til at indrømme, at SÅ bliver jeg lidt småhysterisk. Så fik de lige en spand skrald i hovedet (ikke bogstaveligt talt, selvom det dog lyder meget fristende..). Nå, tilbage på sporet - koncerten var virkelig bare skøn, og jeg fik i hvert fald opfyldt mine forventninger, som jeg lige så stille har bygget op gennem de 5 år, jeg har ventet på, at de kom til Danmark. 

Tak for dejlig musik og sjaw!

Ps. tak for søde veninder der var med på en hopper og en sød moshpit

Kys og hermed deres største og bedste hit Naive


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv