17. nov. 2011

DOKTOR 2

Lige nogle flere billeder fra doktorfesten, hvor jeg også er på. Ih, jeg er altså super glad for, at jeg ikke gjorde alt for mange dumme ting til den fest, for mandagen efter - den berygtede "Akavet Mandag" - er det bare ikke fedt at se folk i øjnene igen. I ædru tilstand. Tak fordi du kan styre din brændert, Christine. Anyways, jeg vil også lige sige, at Elisabeth er så sød og dejlig og smuk, og selvom jeg går på gym med hende, så kan jeg stadig savne hende helt vildt en gang imellem. Nå, men for at springe denne sukkersøde situation over, så går vi direkte til de sleske nurse billeder:

 

Billede 1 - Zelia, billede 2 - mig, billede 3 - Mia, Caroline og Maria, billede 4 - mig, Mille og Maria, billede 5 - Mia og Laurits, billede 6 - Natasha og jeg i virkelig godt humør.

Siger endnu engang tak til Aurehøj for en alt for læks Doktorfest. TAK OG KLASK OG INDSPRØJTNING!

Såe det sagt.
Christine Miranda


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv