31. okt. 2011

weekends løjer

Hej med jer søde, dejlige læsere!

Jeg har det simpelthen så godt for tiden, selvom jeg stresser meget og tænker på en masse, når jeg prøver på at sove. Min weekend har været super lækker, fredag tog jeg i byen med en veninde fra folkskolen og hendes gym-venner. De er alle sammen latterligt rige dér, så vi kom lige ind på sukkerbageren uden at vise id med nogel fyre, fik lov til at springe hele køen over, og de havde købt et über vip-agtigt bord. For MIG er det i hvert fald ret usædvanligt, eftersom jeg er vant til bare at tage på bodega eller bar med nogle venner og drikke billige øl. Det var meget atypisk, men egentlig virkelig sjovt at prøve at være lidt famous. Det er nu ikke noget jeg sætter næsen op efter, jeg chiller bare med billig øl og søde, skovmandsskjorte fyre- og det passer mig faktisk fint. Anyways, det var sjovt! De købte latterligt dyr vodka (noget til 1000 kr. eller et andet absurd beløb), lavede lækre blandinger og ellers bare fyrede den af med at bruge penge. Dagen efter med ret voldsomme tømmermænd, tog jeg så hjem til min søster (hun bor i et lille pige-kollektiv kaldet Østrogen Højborgen). Vi så disney film, drak kakao og sov i ske. Rar, rar aften. Nu har vi frimodul her i 1.m, og det er bare skønherligt at snakke om en helt masse enten dumme emner eller mere intime sager. Jeg er en glad fisk, når jeg er sammen med dem. 


Håber i har det skønt, og så håber jeg snart på, at kunne lægge nogle billeder herind.

Såe det sagt.
Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv