6. okt. 2011

vores musikmusik

Elisabeth og jeg har jo simpelthen glemt at fortælle, om her i sidste weekend, hvor vi var ude og synge på strøget og rundt omkring med Kagekoret. Det var så nok den hyggeligste, sjoveste dag længe! Vi sang løs af vores lille repetoire bestående af korsatserne Fix you, Pokémón, Danmark nu blunder, Bon Iver medley'en, Because og Why don't we do it in the road. Det var så fedt, for vi havde både stille og fine sange, store tårepersere, frække beatles tekster og danse numre. Det gik så godt, og folk var totalt med på den og klappede og dansede! Vi havde lagt en guitartaske ud til håndører, men vi endte op med at have tjent hele 900 kr. Godt nok er vi en del i koret som skal dele, men bare det at få lidt penge for noget man elsker at gøre.. det er det bedste virkelig! Efter to timers tid inde i byen tog vi videre til Christiania, hvor vi sang repetoiret en enkelt gang - det var helt vildt dejligt med den feedback vi fik dér! Åh love!

Anyways, jeg ville bare lige fortælle jer om det!

Forresten tager Elisabeth og jeg til Langeland for at øve med vores jam-iroquai band her fra lørdag til søndag. Det fantastiske ved det er især, at vi har fået lov til at øve på vores gamle efterskole, så vi glæder os som vanvittige til at gense de elskede lærere, se vores gamle værelser og møde alle de nye elever. Jeg tror, at vi begge kan huske rigtigt tydeligt, hvor helt utroligt store og seje vi synes de "gamle elever" var, dengang vi selv fik besøg af dem!

Nå nå, glæder mig altså bare!!

Sae det sagt

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv