9. okt. 2011

savn fra det inderste

Elisabeth og jeg er lige kommet hjem fra en fantastisk dejlig øveweekend på vores gamle efterskole Humble. Det var skønt at se, at der atter er liv i skolen, men følelserne sad allerede helt oppe i halsen og ude på tøjet, da jeg steg ud af bilen. Jeg vil ikke gå i mange detaljer, men det har uden tvivl været en følelsesmæssigt turbulent weekend, og jeg har brug for noget tid til at komme mig over chokket.. jeg går der ikke længere. Gymnasiet er dejligt, men jeg tror ærligt talt aldrig nogensinde, at noget vil betyde lige så meget for mig, som mit efterskoleår har gjort. Jeg savner, jeg savner, jeg savner. Det gør ondt.

Såe det sagt
Christine Miranda

ps. vi fik heldigvis lært alle de lækre numre, som vi havde sat os for at lære. Det gik så bravende godt med at spille og øve, så jeg er så glad for det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv