27. okt. 2011

memories

Jeg synes det er fantastisk at se gamle familiebilleder, om det er mine egne eller andres. Der er noget utrolig smukt i det, og jeg bliver så taknemmelig for, at jeg lever og får lov til at være en del af en familie, et samfund, en kultur og minder. Her er nogle billeder fra en støvet rodekasse - nogle af dem er så gamle, at det er utroligt, at jeg kan genkende mine søstre og resten af min familie på dem.


Fra øverst: Mine to storesøstre Kira og Vanessa, Vanessa, Vanessa, os alle tre til påske i sommerhuset, Kira med veninderne som student, os alle tre - nu med to huer, børnefødselsdag hos familien, med sejlbåd på øhop i grækenland - alle os tre, min mor som über tjekket tøjdesigner, min søster Vanessa.

Dejlige minder og fine billeder.
Har i også sådan nogle diamanter liggende på loftet i en støvet kasse? De er sikkert et kig værd!

Såe det sagt.

Christine Miranda

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv