6. okt. 2011

lets get it so on


Æj, jeg glæder mig til at optræde med den sang imorgen aften på grønnegadeteater med alle de søde drenge + dejlige marie.
Jeg kan rigtig godt lide Andy Allo's sange. Og så er hun bare sej og lækker!
I nat sov jeg kun 5 timer. Havde travlt igår aftes pga. der kommer 11 rare og sover hos mig fredag-lørdag. Har fysik nu og jeg er heldigvis med på det! Dog blogger jeg lige nu, men shhh.
Og så er der noget helt fantastisk; Jamiroquai-jam som jeg skal spille med til min gamle efterskole(MEH)'s galla til foråret, vi skal øve på MEH i weekenden, når alle de nye humblebier har weekend på efterskolen. Jeg glæder mig!
Og i aften der skal jeg øve med delesquiousjam så vi er helt klar til imorgen. Efter det sover jeg hos Viktor, den skønne dreng.

Hav en sød regnvejrstorsdag.
Såe det sagt

//elisabeth

2 kommentarer:

  1. Sikke en fin blog i har! Er vild med at læse den :-) lækkert at i poster så meget musik med i jeres indlæg!!
    - Clara
    www.clarawittus.blogspot.com

    SvarSlet
  2. tak for de søøøøøde ord! Vi hygger med at skrive her :) Vi vil gerne poste mere musik i fremtiden !
    kys

    SvarSlet

Blog-arkiv