29. sep. 2011

weekend

Så denne film igår "no strings attached", den var sød og så er jeg helt vild med Natalie Portman som er med i den!
Blev dog lidt misundelig over folk der har hinanden tæt på sig, 24/7.

Sidder og venter på at skulle til lægen - igen får jeg fravær for 2 moduler, hvilket er noget shit. Mit ben og fod gør bare så ondt, så jeg kan nok heller ikke være med til "superheltefest" på AU i aften. Lidt æv, men jeg kan ikke forstille mig hvor ondt mit ben og fod ville gøre lørdag morgen, efter en vild aften med dans og høje stiletter.
Weekenden bliver dejlig; skal øve med "fix-you-koret" i kbh og synge på strøget imorgen, søndag skal min fod slappe af og vi øver med delesquious jam om aftenen.

Håber at I alle får en skøn weekend!
Såe det sagt og kys
elisabeth

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv