3. sep. 2011

INTRO FEST

Igår var der intro fest på AU. Min klasse - 1m - og jeg startede til opvarmning som 2. og 3. m holdt for os, og jeg var den første der kom ind gennem havelågen til et lækkert Helleruphus og en have fyldt med heppende m'ere. For at komme ind skulle jeg igennem et par shots, en lav omgang limbo i høje hæle og ... BODYTEQUILA. Foran mig lå simpelthen en splitter nøgen fyr på et bor med tequilashots omkring sig, salt på maven og citron mellem læberne. Velkommen til Aurehøj! Det var så skørt, men hold op hvor var det sejt af dem, at de havde tænkt på så mange sjove indslag. De havde også købt sprut for 1600 kr., så der var rigeligt til os - til gengæld blev der også bare kastet det ene shot efter det andet i nakken på os, så det var væk efter 30 min. Jeg tog det stille og roligt, og jeg fik snakket med en masse søde m'ere, så det er skønt. Egentlig er jeg næsten altid mere på at blive til opvarmningen, for det er så dejligt overskueligt med et godt antal folk og en hyggelig atmosfære. Selve festen var faktisk ikke rigtigt noget at råbe højt over, men der var i hvert fald nogle der hyggede sig rigtig godt med søde fyre og øl.

Jeg er og bliver et hjemmehygge menneske.

Nu vil jeg spise chokoladelagkage fra Reinh van Hauen og lave lektier.

Såe det sagt.

Kyssss

ps. håber på snart at kunne lægge billeder herind!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Blog-arkiv